Sunday, January 15, 2012

Semangat Baru Untuk Berblog...heheehee....

Entah la....ade tiba2 aku didorong oleh seorg kawan baru yang membuatkan aku update dan upgred blog lama aku ni.....nasib la ingat password....hehhehhee.....sebenarnya bkn blog ni je aku ade buat....tp ini adalah blog 1st aku buat kot....then aku nk teruskan lagi dan lagi memandangkan acc fb aku pon mcm dah nk bosan......

Cite pasal blog dulu, antara blog yang penah aku buat ialah, j1003.blogspot.com,jmskpms.blogspot.com, www.wix.com/faizrazali/b4001 , www.wix.com/faizrazali/jmsk , www.wix.com/faizrazali/inovasi2011 , dan ade 2 acc wordpress yang aku tak ingat address dia,hehehhehehehe.....ade gak website aku buat guna fortunecity....pn x ingat address nya....hhehehee...

Pasal kawan aku ni pulak.....dia suke baca2 blog yang famous2 ni....hanis zulaikha la, otherkhairul la, red mom la....wife aku plak slalu baca blog2 masakan,pelancongan, study dia.....dan sampai la aku ni agak terpengaruh dengan mereka...hahhahahhahah......

Apa pun, aku try START BALIK la apa yang penah aku buat dulu.....agak2 nye...klu aku teruskan dengan komitmen menulis dulu.....aku juga antara salah seorg bloger terkenal dimalaysia.....hehhehehehe

3 comments:

CikSitiBunga said...

wah, bagus2..teruskan menulis Encik!!!

CikSitiBunga said...
This comment has been removed by the author.
faizrazali palinghebat said...

hahahahhaa....tp xleh menulis guna short-short? rasa nye mcm tu lagi santai.....hehhehhehe