Tuesday, January 17, 2012

Judi

Malam tadi aku maen judi....heeehehe....menang besar...dan hari ni malam ni aku percaya dengan luck,hahahahahaa.....Hasril,kalah paling terung, berhutang 10 ribu kat aku,40 ribu dengan Epul....Epul pulak musuh utama aku dalam permainan ni....dan Azmi...hahahhaha....play save! Hahahhahahaa.....Bergaya macam kaki judi kat genting...@adahal kat muadzam jer,heeheeheehe.....dalam tangan aku masih ade 500 ribu....kita sambung malam esk.....hahahahahaha.....antara hiburan terbaik di Muadzam Shah,hahhahhaahaha......Selaku Ketua Kursus Matematik,aku akan usaha supaya tidak kalah malam esk....hahahahahahaha.....gile kaya....hahahahahhahaa.....dan esk masa sarapan pastinya :asril menjadi bahan terbaik untuk dibualkan.....hahahahahhahaa....ade kemungkinan juga dia tidak sarapan bersama kerana takut....:ehehheheehe,ade kah malam ini dia dapat tidur dgn nyeyak?kita call dia sekejap lagi.....hahahahahahahahaha.....Epul,nantikan kemunculan Raja Judi esk! Hahahahahahhahahahaa......gud nite semua....hehehehehehehheehhee

No comments: